Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Η ομάδα των ονείρων μου ο ΠΑΟΚ!

Ύστερα από έξι χρόνια σκληρής δουλειάς ο Κώστας Σταφυλίδης είδε τους κόπους του να ανταμείβονται συμμετέχοντας στην ομάδα του ΠΑΟΚ, με επαγγελματικό συμβόλαιο, αν και ακόμη δεν έχει κλείσει τα 18 του χρόνια. Ο αμυντικός του «Δικεφάλου του Βορρά» μίλησε για το συμβόλαιο του, αλλά και για τις ακαδημίες, στις οποίες έκανε τα πρώτα του βήματα.
«Η ομάδα που ονειρεύομαι είναι ο ΠΑΟΚ»
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της Superleague

Για το επαγγελματικό συμβόλαιο που έχει υπογράψει και για το πώς αισθάνθηκε: 

«Ήταν σίγουρα κάτι που ήθελα και το επιθυμούσα και για το οποίο δούλευα εδώ και έξι χρόνια στις ακαδημίες του ΠΑΟΚ. Όμως, έχω μάθει ότι στο ποδόσφαιρο ο,τι κερδίζεις το κερδίζεις δύσκολα και με πολλή δουλειά, αλλά μπορείς να τα χάσεις εύκολα αν σταματήσεις την προσπάθεια. Οπότε θεωρώ ότι οι κόποι μου πρέπει να συνεχιστούν για να πετύχω ακόμη περισσότερα. Ήταν μια σημαντική ημέρα γιατί πέτυχα αυτό για το οποίο προσπαθούσα καθημερινά. Να είμαι μέλος της επαγγελματικής ομάδας. Είναι σαφώς το πρώτο βήμα. Άνοιξε η «πόρτα», αλλά είναι στο χέρι μου για να κάνω και τα υπόλοιπα βήματα»

Για την πρώτη του συμμετοχή στην Super League:

«Φυσικά το σκέφτομαι και προετοιμάζομαι για αυτή τη στιγμή. Όλοι οι ποδοσφαιριστές στην ηλικία μου έχουμε ονειρευτεί το ντεμπούτο μας»

Για το πρωτάθλημα υποδομής:

«Το θετικό είναι ότι κάνουμε πρωταθλητισμό. Διεκδικούμε στόχους και στις ομάδες υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός γιατί είμαστε ένα βήμα από την μεγάλη ομάδα. Προσπαθούμε να δείξουμε καλό αγωνιστικό πρόσωπο και να φτάσουμε σε αυτή. Αρνητικό στοιχείο είναι τα γήπεδα στα οποία αγωνιζόμαστε. Δεν είναι πάντα τα καλύτερα»

Για την ομάδα Κ-17 και τη δουλειά που κάνουν:

«Ακόμα και σε μικρές ηλικίες είναι θετικό ότι ο ΠΑΟΚ διεκδικεί τίτλους και διακρίσεις έτσι ώστε τα παιδιά που αγωνίζονται να προσαρμόζονται στις απαιτήσεις αυτού του μεγάλου συλλόγου. Και είναι απόδειξη ότι και ποδοσφαιριστές με ποιότητα υπάρχουν, αλλά και προπονητές που κάνουν καλά τη δουλειά τους»

Για το τι θα ήθελε να σπουδάσει:

«Έχω μπει στη διαδικασία να έρθω από μικρός στη Θεσσαλονίκη και να αφοσιωθώ στο ποδόσφαιρο. Η αλήθεια είναι ότι τη σκέψη και την ενέργειά μου τις απορροφούν οι αγωνιστικές μου δραστηριότητες»

Για το τι κάνει στον ελεύθερο χρόνο του:

«Προσπαθώ να ξεκουράζομαι αρκετά. Από εκεί και πέρα παίζω αρκετές ώρες Pro 11 και βλέπω ταινίες»

Για το αγαπημένο του πρωτάθλημα και σε ποια ομάδα θα ήθελε να αγωνιστεί:

«Η ομάδα που ονειρεύομαι είναι ο ΠΑΟΚ. Από εκεί και πέρα όσο αφορά το πρωτάθλημα, μου αρέσει πολύ το αγγλικό»

Για το τελευταίο πράγμα που σκέφτεται πριν μπει στον αγωνιστικό χώρο:

«Τις συμβουλές των προπονητών μου και κάποιες συμβουλές που μου έχει δώσει ο γενικός αρχηγός Κώστας Ιωσηφίδης ο οποίος γνωρίζει καλά τη θέση»



Πηγή:www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου